• Naujienos

    • Triple8

      Pokeris vis labiau populiarėja   08/24/2022

      Turbūt visi esate girdėję apie kortų žaidimą pokerį. Jis darosi vis labiau populiarus visame pasaulyje, o tuo pačiu ir Lietuvoje. Šiame tekste pakalbėsime apie tai, kokios yra šio žaidimo sėkmės priežastys.

      Priimtina įvairioms amžiaus grupėms

      Iš dalies pokeris yra žaidimas, kuris gali suvienyti daugybę skirtingų žmonių, kadangi jis tinka tiek jaunam, tiek senam. Šį žaidimą tikrai galima išmokti būnant bet kokio amžiaus ir daugelis žaisdamas pokerį suranda net ir bičiulių, kurie vėliau tampa gerais draugais ir gyvenime.

      Daug kas pokerio pradmenis išmoksta dar paauglystėje, o vėliau juos sugeba pritaikyti jau ir realiai žaisdami prie pokerio stalo. Be to, pastebima tendencija, jog pokerio, bent jau užsienio šalyse, vis dažniau susirenka ir senjorai ar vienišos mamos, tad šis žaidimas tikrai darosi vis labiau populiarus.

      Populiarina ir internetas

      Dar viena priežastis, kodėl žmonės dažnai žaidžia pokerį – internetas. Su interneto rinkos įsigalėjimu, labai išaugo ir šio žaidimo pasiekiamumas. Juk daug patogiau, kai galima žaisti net neiškėlus kojos iš namų, tiesa? Būtent dėl šios priežasties pokeris šovė į viršų tiek užsienyje, tiek Lietuvoje.

      Išties Lietuvoje ne daug online casino bendrovių turi internetinį pokerį, tačiau juk nebūtina žaisti iš pinigų. Yra ir daug svetainių, kur galite žaisti tiesiog pramogai, o turbūt, taip kai kuriais atvejais yra netgi geriau.

      Daug skirtingų variacijų

      Dar viena priežastis, kodėl žmonės dažnu atveju yra linkę žaisti pokerį, yra tai, jog šis žaidimas turi daugybę skirtingų variacijų, kurios patinka daugeliui. Vieniems patinka Teksaso pokerio versija, kitiems – Čikagos. O tokių pavyzdžių yra daugybė, todėl pasirinkti gali kiekvienas.

      Kai kuriems patinka vieną partiją žaisti valandų valandas, kiti mėgsta greitį, tad reikia pažymėti, jog pokeris yra žaidimas kuris prisitaiko prie vartotojų poreikių, o tai tikrai yra labai svarbus faktorius.

      Pokerio rinkiniai

      Dar viena pokerio populiarėjimo priežastis – specializuoti rinkiniai, kuriuos galima nešiotis su savimi kur tik nori. Tokie rinkiniai paskutiniu metu tapo labai populiaria dovana gimimo dienos proga. Pagalvokite – galbūt tokį norėsite nupirkti savo draugui.
Kubikas

HU Steps BR Management

(redaguota)

Idėja: HU STEPS BR Management (toliau HUSBRM), arba pinigų valdymas lošiant HU CASH remiantis STEPS principais.

Scenarijaus autorius (kodėl?): Kadangi, rimtai ruošiuosi grįžti į pokerio kovas, praėjus bemaž 4 metam, kuriose visada išeidavau pralaimėtojas, todėl prieš tai bandau sutvirtinti savo silpniausias vietas - mindset ir br (2/3 svarbiausių pokerio savybių pas mane žemiau prastos). Iš natūros esu LAG (o be br ir mindset tai jau - maniac), kitaip žaisti negaliu ir nemoku, be to virš 3/4 stalų negaliu žaisti, nes man labai svarbu stebėti ką daro oponentas - automatu varyti ABC per 20 stalų kolkas neišmokau ir vargu ar pavyktų. Daug galvojau apie BR management, iš patirties žinau, kad galiu pagal savo stilių geriausiai žaisti ir treniruojuosi šiose srityse: NLH HU, PLO 6max ir MTT (kur dar sugebu taip nesidrąskyti). Todėl į galvą atėjo ši mintis.

Prologas: ši BR management "logika" skirta tik HU CASH su polinkiu į bomžuotę (orig. bumhunting). Tai tik teorinis modelis, kurį praktikoje išbandysiu su atskiru "loginiu" BR, bet prieš tai noriu tiesiog išgirsti jūsų gerą ar blogą nuomonę, gal kažką galvoje turėjo ir kiti. HU pasirinktas būtent dėl LAG ir stalų kiekio automato nebuvimo išreikšto "Scenerijaus autoriaus" dalyje. Nežinau ar tai veiktų SH ar FR, bent jau aš nemanau.

Veiksmas:

Pirmiausia Hero pasirenka norimą N ir X skaičių, kur N - lygių skaičius, X - norimas BI skaičius pagal BRM agresyvumą lygiuose, kuo X mažesnis, tuo agresyvesnis tampa HUSBRM. STOP(N, X) - vieta kurioje ciklas baigiamas, kai pasiekiamas N lygis ir X BI skaičius). Toliau veiksmas vyksta STEPS principu:

STEP 1 - NL2

STEP 2 - NL5

STEP 3 - NL10

STEP 4 - NL25

STEP 5 - NL50

STEP 6 - NL100

STEP * - NL****

STEP N - ~NL 2^N

Struktūra:

STEP1: BI1 BI2 BI3 BI4 BI5 BI* BI* BIX

| | | | | | | |

STEP2: BI1 BI2 BI3 BI4 BI5 BI* BI* BIX (STEP1 x 2)

| | | | | | | |

STEP*: BI1 BI2 BI3 BI4 BI5 BI* BI* BIX (STEP1 x 2^*)

| | | | | | | |

STEPN: BI1 BI2 BI3 BI4 BI5 BI* BI* BIX (STEPN-1 x 2)

Principas: Pirminis tikslas, tai HU BI double up - tai reiškia, jog lygyje N įveiktas X-1 BI, taip veiksmas vyksta, kol realizuojama X BI. Perėjus į lygį N+1, viskas prasideda iš naujo (kur 2BI sudaro 1BI naujame lygyje), tačiau jei pralošiamas vienas BI, tuomet grįžtama į lygį N-1, su atitinkamu BI kiekiu, kur trūkstamas BI paimamas iš aukštesnio lygio, kiti lieka tokie patys. Jei BI pralošiamas viduryje lygio, tuomet paimamas kitas BI tame lygyje, padalinamas į dvi dalis ir "įstatomas" į žemesnį lygį. Viskas baigiama, kai pasiekiamas STOP (N, X) ir tuomet perskaidomas, perdalomas, pergalvojamas BR ar bet koks kitas draminis atoveiksmis.

Pavyzdys:

Tarkime turime 20$ (prielaida jog X=10, reiškia 10 BI ant NL2) - išdaliname į 10 loginių dalių. Tuomet jau graužiama po vieną BIX lygyje STEPN, pirmoji dalis tokia "kick off", nes galima ar taip ar taip pralošti ir su įprastu BR. Perėjus visus BIX pirmame lygyje turime 10 BI antrame lygyje. Jei pralošiamas pirmasis BI1 antrame lygyje - grįžtama į pirmą lygį, o vienas antro lygio BI išdalinamas į dvi dalis - t.y. vienas praloštas aukštesnio lygio BI = du BI žemesniame lygyje. Ir taip kartojame veiksmą iki STOP(X, N).

Pliusai?: Bendras pamąstymas manau toks - teisingai nusistačius N ir X skaičius, bei griežtai laikantis principo, galima pakankamai greitai daryši "šotus" į aukštesnius lygius, bei atskiras HU BR valdymas, kuris net per downswingus neleistų greit "nusiskausminti", nes to neleidžia loginė schema (nes tai nėra stop-loss), nes "neperkandus" lygio grįžtama į ankstesnį. Labai apibrėžtas "tikslas".

Minusai?: galimas pakankamai varginantis šokinėjimas tarp STEP'ų "neperkandamuose" lygiuose, bet viskas priklauso nuo to kiek pastangų idedama perkandant naują STEP'ą. Tikslas nėra BB/100, o stackinimas (todėl čia gali padėti bumhunting'as). Reikia vesti kokį "excel" sheet'ą, kad matyti kurioj vietoj esi.

Pridetinė vertė?: galima tendencingai pastebėti tarp kurių lygių dažniausiai šokinėjama ir būtent ten "šlifuoti" savo žaidimą, nei pasirinkti kažkokį konkretų BI lygį ar užsisedėti "per lengvame/sunkiame" lygyje. Atkandus dalį mažo BR ir jį laikant atskiru vienetu, kaip labai agresyvia (mažas X) HUSBRM dalimi, pakankamai greitai ir sąlyginai saugiai galima šauti į viršų realiai rizikuojant tik ta maža logine dalinimi.

EDIT (pamąstymas): skaičių X visai realiai galėtų nustatyti atvirkštinis Kelly variantas X = 100/ROI. O nuokrypį į agresyvumo arba konservatyvumo pusę gali atimti ar pridėti pats Hero. Nors roi yra SNG skaičius, tačiau pereinant prie cash gali būti visai pusė bėdos "stackinimo" rodiklis (via)

Epilogas: Iš esmės, šis BR modelis nesiskiria nuo standartinio BI kiekio "peržiūrinėjimo", bet, pats priėjimas prie BR problemos yra kitoks, bei galimas šokinėjimas tarp lygių daug dažnesnis ir galbūt lengviau stebėti kurioje "vietoje" esi bei sekti savo "koordinates N, X", kaip manote? Tikiuosi ne per daug painu.

Redagavo: , narys: Kubikas
0

Pasidalinti pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Pasidalinti

Nezinau, man paprastas br laikymasis, ir kilimas lygiais ar iki tam tikro lygio turint tam tikra BI skaiciu atorod kazkaip geriau, aisq, as ne casha zaidziu, todel gal man sunkiau suprast tokius stepus, gali but kad ideja ir visai nebloga!

0

Pasidalinti pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Pasidalinti

pasimokai losti ir 30bi bumhuntinat belekaip daug.

0

Pasidalinti pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Pasidalinti

Susikurkite vartotoją arba prisijunkite

Turite būti narys jog galėtumėte kurti temas bei komentuoti.

Užsiregistruokite

Užsiregistruokite benduomenėje


Užsiregistruokite

Prisijungti

Turite vartotoją? Prisijunkite


Prisijungti dabar